Ifølge en pressemeldingen har flyselskapet hatt stor suksess med ungdomsbilletten Flyr UNG, som gjør at de satser ytterligere på denne målgruppen ved å bli partner med «Norges trolig sterkeste opplevelsesprodukt for de under 30».

Året igjennom

Palmesus arrangeres på Bystranda midt i Kristiansand sentrum 1. og 2. juli 2022. 

– Palmesus utgjør en spennende målgruppe for Flyr UNG, og her har vi muligheten til å nå dem på en helt annen arena enn vi vanligvis gjør, sier kommersiell direktør i Flyr, Thomas Ramdahl, i pressemeldingen. 

Som et helt nytt selskap mener han det er viktig å bygge kjennskap ved å skape de riktige assosiasjonene.

– Med denne typen samarbeid får vi vist frem personligheten vår og vårt utrolig dyktige crew på en annen måte, sier han

Flyr vil være til stede med eget crew under selve festivalen, og samarbeidet strekker seg også gjennom hele året med ulike aktiviteter.

Milepæl

Også kommersiell direktør for Palmesus Ketil Børstein Stensrud er fornøyd med avtalen.

– Som Norges kanskje sterkeste mediekanal for de under 30 år, samarbeider Palmesus med et knippe sterke norske og internasjonale merkevarer, og det er ekstra gøy når en norsk utfordrer med et tydelig og enkelt UNG-produkt ønsker å bli enda mer synlige i denne målgruppen, sier han.

I Norge har Flyr ruter til Tromsø, Bodø, Evenes, Trondheim, Bergen og Stavanger. Det er også åpnet for bestilling av nye direkteflyvninger fra Trondheim til Tromsø.

Ungdomsbilletten Flyr UNG for reisende mellom 16 og 29 år har ifølge flyselskapet allerede blitt svært populær og Flyr rundet på kort tid en milepæl på 25 000 solgte Flyr UNG-billetter. ©

Om Flyr: I tillegg til sine norske reisemål flyr selskapet Nice, Alicante og Malaga, samt Paris, København og Roma. Nylig lanserte Flyr følgende skidestinasjoner og storbyer i Europa: Salzburg, Milano (Bergamo), Genève og Grenoble. Også Las Palmas på Gran Canaria er nå på rutekartet.